Gebruikerservaringen vormen onze inspiratiebron. Zo vertalen wij praktijksituaties naar oplossingen en blijft homeDNA actueel. Alle gebruikers profiteren van elkaars inbreng en ideeën. Als gebruiker hoor je iedere maand welke optimalisatie er is doorgevoerd.
Wanneer je start met homeDNA, helpen wij je de overstap te maken, door het vullen van projecten en het geven van trainingen. Daarnaast is er een uitgebreide handleiding met video’s. Ook na implementatie staan wij voor je klaar. Wij zijn pas tevreden als jij het bent.
Digitale oplossingen bevorderen persoonlijk klantcontact en een goede onderlinge communicatie. Door goede informatie weet iedereen de stand van zaken en de nieuwe actiepunten. Daardoor heb je meer tijd voor kwalitatief klantcontact en interne optimalisatie.
De ruggengraat van homeDNA is het online woningdossier. Per pand en per klant kunnen de gemachtigden alle data in dit dossier raadplegen. Het dossier wordt opgebouwd door de vijf modules van homeDNA en bijhorende apps. Deze beslaan het complete bouw- en ontwikkelproces, zodat je niets anders meer nodig hebt. Dit betekent een naadloze ervaring voor de koper en een efficiënt proces voor de organisatie en haar partners.
Het handigste gereedschap op de bouwplaats.
Grip op alle fases van het verkoopproces
Het handigste gereedschap op de bouwplaats.
Het handigste gereedschap op de bouwplaats.
Het handigste gereedschap op de bouwplaats.
Het handigste gereedschap op de bouwplaats.
Kwaliteit vastleggen en bewaken in as-built dossier
Het handigste gereedschap op de bouwplaats.
Het handigste gereedschap op de bouwplaats.
Grip op alle fases van het verkoopproces
Alles bij de hand tijdens service en inspectie
Het handigste gereedschap op de bouwplaats.
Het handigste gereedschap op de bouwplaats.
Het handigste gereedschap op de bouwplaats.
Grip op alle fases van het verkoopproces
Het handigste gereedschap op de bouwplaats.
Het handigste gereedschap op de bouwplaats.
Het handigste gereedschap op de bouwplaats.