Relevante artikelen
Nieuws en updates
Eerste update van 2017
19 januari 2017

Eerste update van 2017

Verkoop

Bij de klantgegevens zijn nieuwe velden toegevoegd, zodat de makelaar of verkoopadviseur meer persoonlijke informatie over de klant kan toevoegen. Het gaat om de velden gezinssamenstelling, opleidingsniveau, beroepsgroep en bedrijfsnaam. Deze informatie kan handig zijn bij het toewijzen van woningen en bij het benaderen van klanten.

Kopersbegeleiding

In de module Kopersbegeleiding is een groot aantal wijzigingen doorgevoerd. Wij noemen er een aantal:

  • Bij ‘Showroom’ kan er een contactpersoon worden toegevoegd. Ook zijn er twee nieuwe rappeltypes beschikbaar, genaamd ‘Notificatie inplannen showroombezoek’ en ‘Reminder offerte showroom’. Hiermee kun je de showroom automatisch inlichten en herinneren aan zijn afspraken met de klant.
  • De downloadfunctie is gestroomlijnd, zowel voor kopersbegeleiders als de klant zelf.
  • Producten uit een moederlijst kunnen nu in één keer in zijn geheel overgenomen worden voor een nieuwe project.
  • Er kan aanvullende uitleg worden toegevoegd bij producten ten behoeve van het woningdossier voor de klant.
  • Verder zijn de downloadfuncties voor meterkastlijsten en opdrachtbevestigingen aangepast en verruimd.

Bouwkwaliteit

  • Meldingen kunnen nu ook via de webapplicatie gekoppeld worden aan een verantwoordelijke.
  • Er is een nieuw subhoofdstuk aangemaakt voor de meterstanden. Bij de oplevering met de Bouwkwaliteit App worden de meterstanden van alle opgeleverde bouwnummers genoteerd. Dit overzicht is direct te downloaden naar Excel.

Service & Onderhoud

Het overzicht met de reparaties is opnieuw ingedeeld. Hierbij is een scheiding gemaakt tussen belangrijke details, die altijd snel inzichtelijk moeten zijn, en overige details. De overige details zijn op een nieuw tabblad gezet. Hierdoor is het overzicht van de reparatie details verkort met alleen de meest relevante informatie, waardoor er minder gescrolld hoeft te worden. Ook kun je nu vanuit reparatieverzoeken snel naar alle gegevens van de desbetreffende klant. Verder is er een legenda toegevoegd voor reparatieverzoeken. Reparatieverzoeken waarbij de afspraakdatum is verstreken, kleuren oranje. Zo zie je in een oogopslag welke reparatieverzoeken niet up-to-date zijn. Daarnaast is de reminder functie geoptimaliseerd en worden bepaalde zaken in het woningdossier en in de reguliere webapplicatie nog helderder weergegeven.

Voor alle modules

  • Bouwnummers zijn nu nog sneller te importeren in een project.
  • De functionaliteiten rondom veelgestelde vragen zijn uitgebreid.
  • Het woningdossier is nu nog eenvoudiger te personaliseren.
  • De functionaliteiten met betrekking to het foto-album zijn uitgebreid.

Veel van de genoemde wijzigingen zijn tot stand gekomen door input van onze gebruikers. Zo voeren wij iedere maand optimalisaties door, die direct voor alle gebruikers beschikbaar zijn. De volgende update vindt plaats rond 20 februari.