Relevante artikelen
Nieuws en updates
Het woningdossier altijd op zak!
07 juni 2022

Het woningdossier altijd op zak!

De aankoop van een nieuwe woning of het renoveren ervan brengt veel vragen met zich mee en kan erg spannend zijn! Om ervoor te zorgen dat jouw kopers en bewoners 24/7 op de hoogte zijn van het traject, hebben zij toegang tot een persoonlijk, online woningdossier. Dit is er ook in de vorm van een app, de Mijn Huis App. Zo wordt informeren en onderhouden van contact met de klant heel erg eenvoudig.

De Mijn Huis App is voor jouw klanten, gedurende het hele bouwproces, een duidelijke basis voor de informatie van zijn of haar woning. De app kan al ingezet worden vóór de oplevering, als communicatiemiddel of voor het raadplegen van documenten. Het bevat onderdelen voor o.a.: afspraken, veelgestelde vragen en nieuwsberichten. Daarnaast kan de tussenstand van bestellingen en de definitieve bestellijst worden geraadpleegd. 

Weten wat er op de planning staat
Om ervoor te zorgen dat jouw kopers en bewoners weten wat er de aankomende tijd op de planning staat is er een tijdlijn, wat ook wel een onmisbaar onderdeel is. Diverse soorten afspraken, hoogtepunten en agenda-items worden op de tijdlijn weergegeven. Voor kopers of bewoners biedt de tijdlijn een heldere weergave van de planning en biedt het houvast. En dit allemaal in de Mijn Huis App! Of het nu om nieuwbouw of renovatieprojecten gaat, jouw klanten hebben alle belangrijke informatie altijd op zak!

Zijn er nieuwtjes?
Indien er nieuwtjes zijn over het project, kunnen zij deze makkelijk vinden onder nieuwsberichten. Met dit onderdeel houd je klanten op de hoogte van opvallend nieuws over het project. Hoe leuk!

De woning is officieel overgedragen
Tijdens de oplevering loopt de uitvoerder samen met jouw klant(en) de woning na. Mochten er opmerkingen zijn over de afwerking of moeten er nog punten afgemaakt worden? Dan kan hier gelijk een melding van gemaakt worden. De meldingen zijn te volgen in de Mijn Huis App. Na oplevering kan de app ingezet worden voor het melden en afhandelen van reparatiemeldingen. Jouw klanten kunnen snel en eenvoudig zijn/haar meldingen doorgeven aan de serviceafdeling. 

Wil jij jouw klanten ook meer betrekken en persoonlijk benaderen via een handige app? Vul dan het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!