Relevante artikelen
Nieuws en updates
Motivational Monday met May
05 februari 2018

Motivational Monday met May

In de afgelopen Motivational Mondays kwamen twee van onze developers aan het woord. Dit keer vertelt May Blanken welk motto haar inspireert bij haar werkzaamheden. May is voor veel gebruikers ongetwijfeld een bekende stem. Tot haar brede takenpakket behoort onder andere de communicatie met en informatievoorziening van onze gebruikers. Daarnaast is zij ook betrokken bij de helpdesk en verzorgt zij de handleiding. Haar motto We rise by lifting others heeft alles te maken met haar functie, maar ook met de drijfveren achter homeDNA zelf. 

May: Onder de noemer communicatie ben ik betrokken bij diverse taken binnen homeDNA. Zo ondersteun ik mijn collega Eileen bij de implementatie bij nieuwe klanten en het testen van nieuwe functionaliteiten, en assisteer ik Vivian bij de helpdesk. Ook heb ik bepaalde administratieve taken en ben ik nauw betrokken bij het creëren van presentatie- en advertentiemateriaal, het bewaken van onze huisstijl en verzorg ik de social media. Dat maakt mijn werk heel afwisselend. Eén vaste rol heb ik niet en dat past uitstekend bij mijn karakter. Ik hoef zelf niet in de spotlight te staan, maar haal mijn voldoening uit het ondersteunen en helpen van anderen waar nodig. Als iemand anders, mede door mijn bijdrage, slaagt in het uitvoeren van de werkzaamheden, dan slaag ik ook. Dat geldt zowel voor mijn collega's als voor onze gebruikers.

We rise by lifting others definieert in feite ook de werkwijze van homeDNA. Ons systeem dient de belangen van gebruikers door werkzaamheden zo efficiënt en gebruiksvriendelijk mogelijk te organiseren. Dit proberen wij zo goed mogelijk te doen en iedere keer verder te verbeteren, zodat onze klanten hun werk optimaal kunnen doen. HomeDNA moet concrete meerwaarde bieden voor de bedrijfsprocessen en het klantcontact van onze gebruikers. Daarom benadrukken wij ook: voor én door gebruikers. Pas als onze gebruikers tevreden zijn, zijn wij dat ook. Het geeft dan ook veel voldoening wanneer wij terughoren dat organisaties prettig werken met ons systeem: een extra motivatie om door te gaan met het ontwikkelen van functionaliteiten en kritisch te kijken naar usability. Inmiddels werkt een groeiend aantal organisaties met homeDNA. Voor zowel ervaren gebruikers als voor organisaties die net starten met de implementatie staan we met raad en daad gereed. Het is altijd fijn wanneer ik het verschil kan maken voor een afdeling of een individuele gebruiker! 

  May Blanken
  Communicatie en helpdesk