Relevante artikelen
Nieuws en updates
Update oktober
13 oktober 2020

Update oktober

HomeDNA is voor en door gebruikers: gebruikerservaringen vormen onze inspiratiebron. Ook deze maand zijn we weer actief aan de slag gegaan met nieuwe en handige elementen. We vertellen je er graag meer over:

Voor alle modules geldt vanaf vandaag dat je middels het dashboard item 'Postvak in' kunt filteren op e-mails die alleen aan jou gericht zijn. Ook zal de 'roepnaam', mocht deze ingevuld zijn bij de klantgegevens, getoond worden in homeDNA bij de verschillende hoofdstukken waar je als gebruiker in werkt.

Module Verkoop
Het komt voor dat een klant meerdere bouwnummers heeft gekocht in een project. Om de documenten per woningdossier gescheiden te houden is het vanaf nu ook mogelijk om het document toe te voegen aan 'Klant-Bouwnummer'.

Module Kopersbegeleiding
Het nieuwe dashboard item 'Digitaal ondertekenen' laat zien wat de status is van de ondertekeningen die verstuurd zijn via het hoofdstuk 'Ondertekenen'. De 'Ontmoet je buren' functie in het woningdossier van kopers is uitgebreid met extra informatie welke kopers kunnen laten zien aan andere kopers. Denk hierbij aan een profielfoto of een telefoonnummer.

Module Bouwkwaliteit en Renovatie & Groot onderhoud
Het was al mogelijk om kwaliteitsmeldingen via het web te downloaden, waar je per ID-nummer een los PDF-bestand van ontving. Vanaf nu is het ook mogelijk om de kwaliteitsmeldingen te bundelen als één PDF. Kies in het meldingen overzicht de gewenste optie.

Een checklijst kan op verschillende momenten worden uitgevoerd. Via 'Checklijst resultaten' kun je vanaf nu bij de checklijsten die als concept zijn opgeslagen, zien hoeveel % van de verplichte vragen beantwoord zijn en wat de voortgang van de checklijst is. Ook heb je de mogelijkheid om bij de instellingen van een checklijst het 'Totaal uit te voeren checklijsten' in te vullen. Nadat er resultaten zijn kun je hier ook bekijken hoeveel % van de checklijsten afgerond is. 

Module Service & Onderhoud
De Rapportages 'Reparaties per stabu' en 'Reparaties per leverancier' zijn verbeterd. Het is mogelijk om de resultaten te downloaden en de kolommen te sorteren. Ook kun je vanaf nu gemakkelijk op een reparatie zoeken middels de zoekbalk. Bij de rapportage 'Service Management' hebben we al de kolom optie 'Onbeantwoorde dagen' en wijzigt dit zodra er een actie wordt uitgevoerd. Vanaf nu tonen we bij de rapportage 'Service Management' ook hoe lang een verzoek in totaal al openstaat.


De volgende update staat op 10 november gepland en dan houden we je graag weer op de hoogte!