Mijn Huis App

Bewoners maken zelf meldingen en afspraken.

Navigeer naar de volgende App
Mijn Huis App
Mijn Huis App

Bewoners maken zelf meldingen en afspraken.

Helder, efficiënt en klantvriendelijk communiceren met kopers en huurders doe je ook via de Mijn Huis App. De klant kan, na de oplevering, zelf servicemeldingen aanmaken en daarbij zijn voorkeur voor het gewenste tijdstip opgeven. De serviceafdeling kan de ingediende meldingen snel doorzetten of inplannen. De klant volgt de voortgang via zijn woningdossier en kan de afspraak beheren. Ook kun je naar deze app per klant automatische en persoonlijke pushberichten en reminders verzenden.
Functie 1
De bewoner maakt, volgt en beheert zelf onderhoudsmeldingen.
Functie 2
Meldingen komen automatisch binnen bij de serviceafdeling.
Functie 3
Persoonlijke pushberichten en reminders per bewoner.

Korte lijnen met de klant

Met de Mijn Huis App wordt het melden van een reparatieverzoek heel eenvoudig. De klant maakt de meldingen aan via zijn/haar smartphone. De meldingen komen direct binnen in de servicemodule, voorzien van de locatie binnen de woning en een omschrijving van de aard van het defect. Heeft de servicemedewerker meer informatie nodig over het probleem om deze te kunnen beoordelen? Ook aanvullende informatie kan via deze app bij de klant worden opgevraagd en gemeld worden.
  • Mijn Huis App
  • Reparatiemelding
  • Pushberichten
  • Status meldingen
Reparatiemelding
Reparatiemelding

Reparatiemelding aanmaken

De klant maakt via de gebruiksvriendelijke menustructuur snel een melding aan voor de serviceafdeling. Er kan een afbeelding en een omschrijving van het probleem worden toegevoegd. De locatie kan ook op plattegrond worden aangegeven. Bij het aanmaken van een reparatieverzoek moet een klant ook zijn voorkeurstijden opgeven.

Wanneer de klant meerdere meldingen achter elkaar maakt, dan blijven bij de volgende melding de voorkeurstijden onthouden. Deze hoeft de klant dan niet opnieuw te selecteren. Bij het sluiten van de app worden de voorkeurstijden wel vergeten. Via de app kunnen bewoners aangeven of een melding spoed heeft. Tevens is er in de app zelf een instructie beschikbaar over hoe de app werkt en hoe verzoeken moeten worden ingediend.

Lees minder Lees meer
Pushberichten
Pushberichten

Pushberichten verzenden

Je kunt snel en eenvoudig persoonlijke pushberichten en reminders versturen naar de Mijn Huis App. Met deze berichten kun je bewoners herinneren aan een aankomende afspraak of hen vragen te reageren op een nog openstaand verzoek. De pushberichten worden bediend en ingesteld via een dashboard in de webomgeving.

In de webomgeving is het bericht van een titel en inhoud te voorzien. Vervolgens kun je de ontvangers selecteren. Je kunt hierbij gebruik maken van een filter en daarmee een groep bewoners van bijvoorbeeld een specifiek woningtype of een adresgroep selecteren. Het pushbericht is dus naar één of naar meerdere klanten tegelijkertijd te sturen. In de webomgeving zijn altijd de reeds verzonden berichten terug te bekijken. In de app zitten de hoofdstukken ‘Berichten’ en ‘Afspraken’. Hierin kunnen de bewoners ook berichten en afspraken bekijken.
Lees minder Lees meer
Status meldingen
Status meldingen

Status meldingen bekijken

De koper wordt op de hoogte gehouden van de status van zijn/haar melding. Meldingen worden altijd met een icoon aangeduid. Dit icoon geeft aan wat de status van een melding is. Zo weet de klant altijd in welke fase het serviceverzoek zich bevindt.

Als er aanvullende informatie is gevraagd, kan de klant deze via de app verstrekken, met tekst en eventueel aangevuld met foto’s.

Lees minder Lees meer

Waar kunnen wij je mee helpen?

Meer weten? Lees het antwoord op veelgestelde vragen. Zelf de voordelen ontdekken voor je klanten en de eigen organisatie? Maak dan vrijblijvend een afspraak voor een demo en/of een presentatie. Overtuigd? Snel starten met een eigen project is altijd mogelijk. Ons team helpt je met raad en daad bij de implementatie. Neem gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Demo aanvragenVeel gestelde vrageninfo@homedna.nl
Developed by U-Lab