Relevante artikelen
Nieuws en updates
Enthousiaste supportmedewerker (m/v) gezocht
15 maart 2019

Enthousiaste supportmedewerker (m/v) gezocht

Word jij de nieuwe stem van onze organisatie? Wij zoeken een enthousiaste supportmedewerker (m/v) voor 36-40 uur in de week. 

Wij zijn:

HomeDNA ontwikkelt en beheert efficiënte en gebruiksvriendelijke online software en apps voor nieuwbouw- en renovatieprojecten. Wij zijn een business-to-business bedrijf en helpen organisaties en hun mensen slimmer, eenvoudiger en plezieriger te werken met een uniek en compleet pakket vanaf planvorming tot en met de garantiefase.

Wij zoeken:

Wegens ons groeiende klantenbestand zijn wij op zoek naar een fulltime medewerker voor ons supportteam (m/v). In deze functie ben je, samen met de andere supportmedewerkers, de stem en soms ook het gezicht van onze organisatie. Een spontane, correcte en daadkrachtige gesprekspartner die de gebruikers van ons systeem op een vriendelijke manier te woord staat. De gesprekken kunnen variëren van het beantwoorden van een korte vraag tot een inhoudelijke begeleiding waarbij je de klant meeneemt door het systeem. Als supportmedewerker is het belangrijk dat je zowel goed kunt luisteren als uitleggen, en dat je in staat bent je in te leven in de werksituatie van de klant. In deze functie concentreer jij je voornamelijk op klantcontact per telefoon en mail, maar kunnen er ook organisatorische of secretariële opdrachten voorbij komen. Na verloop van tijd word je ook betrokken bij het uitwerken van nieuwe functies voor het systeem, en het testen van functies die doorgevoerd zijn door de ontwikkelaars.

Jij wordt:

In deze functie word je, gedurende een inwerkperiode waarbij je het systeem leert kennen, onderdeel van ons supportteam en daarmee mede-verantwoordelijk voor de dagelijkse communicatie met de gebruikers van ons systeem. Daarnaast draag je bij aan de bedrijfsvoering op kantoor. Het is een dynamische omgeving waarin je geacht wordt om snel te kunnen schakelen en de juiste prioriteiten weet te stellen.

Een greep uit je dagelijkse werkzaamheden:

  • Aannemen en voeren van telefoongesprekken met klanten.
  • Zelfstandig verzorgen van correspondentie en documentatie.
  • Het ondersteunen bij de invoer van projectgegevens voor nieuwe klanten.
  • (Op termijn) meedenken over innovaties en uitwerken van nieuwe functionaliteiten ter verbetering van het systeem.

Jij bent:

  • in het bezit van een MBO diploma niveau 4 of een gelijkwaardige opleiding;
  • thuis in het werken met internet en het Microsoft Office pakket;
  • uitstekend in mondelinge, schriftelijke en sociale vaardigheden;
  • in staat logisch en probleemoplossend te denken en beschikt over nuchter verstand;
  • spontaan, stressbestendig en behulpzaam;
  • assertief, klantgericht en adequaat in handelen, maar wel gestructureerd en nauwkeurig;
  • iemand die het vooral leuk vindt om klanten te woord te staan en verder te helpen.

Wij vinden een proactieve, leergierige houding belangrijker dan veel werkervaring. Heb je de juiste wil, toon je inzet en ben je een teamplayer, dan bieden wij een werkomgeving waarin je jezelf kunt ontplooien en wij je talenten de kans geven.

Wij bieden:

Een eigen plek binnen een jong en gedreven team met als doel een langdurige en plezierige samenwerking. Teamwork staat hoog in het vaandel; een inspirerende omgeving waarin iedereen aan bod komt. Wij werken hard, maar er wordt ook veel gelachen. Naast een unieke, dynamische werksfeer bieden we flexibiliteit, 25 vakantiedagen en ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling. Wij zijn gevestigd op een steenworp afstand van station Rotterdam-Alexander en het Alexandrium, in een geheel vernieuwd kantoor met uitzicht over de skyline van Rotterdam.

Interesse? 

Zie jij jezelf als dé aanvulling op ons team? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar info@homeDNA.nl, ter attentie van Susan van Beek. Heb je vragen over de vacature, neem dan contact op via telefoonnummer 010-450 63 56.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.