Relevante artikelen
Nieuws en updates
Hang de vlag uit voor je klanten!
26 april 2019

Hang de vlag uit voor je klanten!

Prettig klantcontact en handige functionaliteiten voor woonconsumenten vormen één van de pijlers onder ons systeem. HomeDNA biedt in verschillende fases van het ontwikkel- en realisatieproces en tijdens de garantieperiode diverse functies die houvast en plezier bieden voor klanten. "De klant is koning" als uitgangspunt wordt hiermee een aantoonbaar onderdeel van het "DNA" van je verkoop- en realisatieproces en dus de klantreis. 

De klantreis met het woningdossier als rode loper

Met ons online woningdossier rol je moeiteloos de rode loper uit voor iedere geïnteresseerde, koper of bewoner: we geven je graag enkele voorbeelden van onze bijzondere functies voor klanten. 
  • Het is mogelijk om in de oriëntatiefase geïnteresseerden alvast een inlog voor het woningdossier te geven, waarmee ze alle opties voor de beoogde woning op hun gemak kunnen bekijken. De woning wordt als het ware al eventjes van hen. Bovendien kunnen ze op deze manier de financiële kant van hun woonwensen alvast iets beter inschatten. 
  • Wordt een geïnteresseerde een koper? Koperskeuzes bestellen en accorderen vindt plaats in hetzelfde woningdossier. Ook is er de Mijn Huis App, waarmee kopers de belangrijkste elementen van het woningdossier direct op hun telefoon kunnen benaderen.  
  • De voorschouw kan de koper zelf op locatie verrichten met een handige app. De koper kan in de app heel precies aangeven welke punten ze nog constateren, voorzien van een afbeelding. De afhandeling van voorschouw- en opleverpunten is te volgen in het dossier. 
  • Ook voor reparatieverzoeken na oplevering en tijdens renovatieprojecten kan het woningdossier worden ingezet.


Ambassadeurschap 

Een nieuwbouwwoning kopen of de renovatie van een woning is voor veruit de meeste mensen geen alledaagse gebeurtenis. Een dergelijke grote aankoop vraagt van hun kant om veel vertrouwen. Hoewel je in tijden van hoogconjunctuur wellicht meer dan genoeg kopers kunt vinden, is het uiteraard in iedere periode belangrijk om zorgvuldig met geïnteresseerden, kopers of bewoners om te gaan. Een goede indruk beklijft en draagt bij aan positieve associaties van woonconsumenten met je bedrijf. 

In ons systeem spelen het woningdossier en de Mijn Huis App een belangrijke rol als schakel tussen de woonconsument en je organisatie. Duidelijk, aantrekkelijk en laagdrempelig communiceren met de klant is niet alleen heel prettig voor de klant, maar bespaart ook tijd, doordat mensen alle informatie onder handbereik hebben. Daardoor wordt het ook eenvoudiger om de werkzaamheden binnen je organisatie structureren en verder te stroomlijnen.