Relevante artikelen
Nieuws en updates
Update april 2019
09 april 2019

Update april 2019

Deze week vond er weer een update plaats van ons systeem. Wij zetten graag enkele optimalisaties voor je in het (lente)zonnetje. 

Makkelijk mails en nieuwsbrieven behandelen, meer overzicht  

Als makelaar of kopersadviseur heb je veelvuldig contact met kopers. Met nieuwe snelmenu's en kolommen voor filteren, doorsturen en bewerken handel je vanaf nu je mail nog sneller en efficiënter af. Daarnaast is ook de nieuwsbriefmodule iets aangepast, zodat je eenvoudiger een rappel instelt voor het sturen van een nieuwsbrief en altijd kunt filteren op reeds verstuurde nieuwsbrieven en nieuwsbrieven die nog verzonden moeten worden. Ook zijn de kolomopties bij het bouwnummeroverzicht uitgebreid, en is de rapportage bij "Stand van de verkoop" gestroomlijnd. 

Digitaal ondertekenen 

Digitaal ondertekenen van een orderbevestiging is al geruime tijd een optie in homeDNA. Om het overzicht te houden over de status van alle documenten, is er nu een handige legenda toegevoegd waardoor je te allen tijde weet of een document is verzonden, geannuleerd, verlopen, afgewezen of ondertekend. 

Mijn Huis App 

Houden van je klanten, dat doe je met de Mijn Huis App. Want met de Mijn Huis App hebben kopers/bewoners de belangrijkste onderdelen van het woningdossier altijd en overal letterlijk binnen handbereik. De Mijn Huis App is ook qua uitstraling in een nieuw jasje gestoken: je herkent deze handige app op je device aan dit vrolijke, nieuwe icoontje.
 
 


Luisteren én samenwerken met onze gebruikers 

Onze maandelijkse updates bestaan uit kleinere en grotere optimalisaties: de genoemde functies vormen slechts een klein deel van alle doorgevoerde wijzigingen. Met een groeiend aantal gebruikers proberen we iedere keer homeDNA nóg prettiger te maken om mee te werken. Hun praktijkervaringen zijn daarbij onmisbaar. Ons supportteam overlegt met grote regelmaat met de ontwikkelaars over klantvragen. Samen vertalen zij klantwensen naar nieuwe oplossingen, waar alle gebruikers van profiteren. De aanvrager krijgt altijd persoonlijk te horen hoe hun suggestie of wens is verwerkt. Bovendien krijgen alle gebruikers per module een update met uitleg en verwijzing naar de handleiding.