homeDNA is onderdeel van ECI Software Solutions
Sluiten
Nieuws en updates Update februari 2022

Update februari 2022

08 februari 2022

De update van februari zorgt voor nog meer gebruikersgemak!

Module Kopersbegeleiding
Opnieuw ondertekenen
Zodra je een bestelregel wilt aanpassen die al eerder is ondertekend, zou deze meegaan met de volgende opdrachtbevestiging die je ter ondertekening aanbiedt. Met de nieuwe knop ‘Opnieuw ondertekenen’ is het mogelijk om aan te geven of je de optie weer mee wilt sturen of niet.

Snel koppelen van ruimtes
Voorheen kon je bij de ruimtes de snelkoppeling gebruiken om de gehele woning op ‘Ja’ te zetten. Op deze manier werden alle ruimtes met het bolletje ‘Gehele woning’ aangezet. Dit werkt vanaf nu ook met terugwerkende kracht! De functie ‘Snel koppelen of ontkoppelen’ is in het leven geroepen.

Module Bouwkwaliteit en Renovatie & Groot Onderhoud
Resultatenoverzicht van checklijsten
Vanaf nu kun je via het Resultatenoverzicht filteren op checklijsten welke getoond worden in het woningdossier van de kopers.

Groene regel afgerond checklijst
We zijn visueel ingesteld en zo ook onze gebruikers. Vandaar wordt er vanaf nu een groene kleur meegegeven aan de regel, zodra er een checklijst is afgerond.

Ook voor onze leveranciers
Leveranciers inzicht in kwaliteit
Leveranciers zien vanaf nu hun eigen meldingen op de plattegrond als ze gebruik maken van de filters via Kwaliteit > Meldingen > Plattegronden.Ook kunnen zij de ‘Checklijst resultaten’ inzien waar zij toegang tot hebben. Per checklijst kun je instellen of deze beschikbaar is voor alle bedrijven. Dit bepaalt ook wel of een leverancier de resultaten in mag zien.

Leveranciersfoto PDF van melding
Leveranciers kunnen foto’s maken en toevoegen aan een melding. Vanaf nu worden de foto’s van de leveranciers ook getoond op de PDF van de melding. Hier wordt onderscheid gemaakt tussen ‘normale’ foto’s en ‘leveranciers’ foto’s.

Afgewezen melding door leverancier naar ‘Openstaand’
Zodra een leverancier een melding afwijst, omdat de melding bijvoorbeeld niet voor hen geldt, dan kan hij/zij kiezen voor ‘Afgewezen – Retour’. Hier plaatsen zij een reden van retour bij de leveranciersnotitie en wordt deze vanaf nu automatisch naar de status ‘Openstaand’ gewijzigd. De verantwoordelijke wordt ook aangepast naar de maker van de melding.

Contact

homeDNA
Rhijnspoor 227
2901LB Capelle aan den IJssel
Telefoon: 010-450 63 56
E-mail: info@homedna.nl

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte gehouden worden? Laat dan hier uw e-mailadres achter.