Relevante artikelen
Nieuws en updates
Update juli 2019
09 juli 2019

Update juli 2019

Ook deze maand voerden wij weer een update met verschillende optimalisaties door. We geven je graag een kort overzicht van de nieuwste functies in homeDNA. Gebruikers ontvangen uiteraard per mail uitgebreide informatie die toegesneden is op hun gebruikersprofiel. Soms gaat het om nieuwe onderdelen, maar vaak ook om de nuts and bolts: het doorvoeren van kleine wijzigingen waardoor gebruikers nog nét even makkelijker met homeDNA werken.


Meer en makkelijker inzicht in klantdata


In de module Verkoop is de visuele opzet van het onderdeel “Doorsnijdingen” gewijzigd. Hierdoor heb je nog meer én makkelijker inzicht in data van klanten. Ook koppel je vanaf nu eenvoudig een klantenlabel aan een bepaalde enquête. 


Flexibiliteit en overzicht bij Kopersbegeleiding 


In de module Kopersbegeleiding is het vanaf nu mogelijk om tot wel 15 bouwtermijnen te gebruiken. Wil je een koper bevestigen wat er is afgesproken of een collega/partner in het project informeren? Vanaf nu kun je gespreksverslagen direct doormailen via een snelmenu naar zowel de koper als een andere gebruiker. 


Grip op status, voortgang en kopersinformatie bij Bouwkwaliteit

 

Het oplossen van kwaliteitsmeldingen valt of staat met de inzet van onderaannemers en leveranciers. Wil je als uitvoerder een verantwoordelijke even extra aansporen tot afhandeling? Naast automatische reminders kun je als de oplosdatum verstreken is ook direct een handmatige reminder toezenden. Meldingen die gemaakt zijn tijdens de voorschouw kunnen al geruime tijd getoond worden in het woningdossier. Je kunt er vanaf nu voor kiezen om de meldingen zelf wel in het woningdossier te tonen, maar de status van de meldingen te verbergen. 

Gebruiksgemak bij Service & Onderhoud 


Vanaf nu kun je nog makkelijker aangeven tijdens het invoeren om welk type reparatiemelding het gaat en koppel je nog eenvoudiger een verantwoordelijke aan de melding. Daarnaast is onder andere de rapportage Service Management uitgebreid. Je kunt nu ook eenvoudig zien welke reparatieverzoeken als herhaaldelijk verzoek worden gemeld. 


Tijdens de bouwvakperiode werken we bij homeDNA volop door achter de schermen, zodat onze gebruikers daarna weer met frisse moed en nog meer gebruiksgemak aan de slag kunnen. Ook in de tweede helft van 2019 is er iedere maand weer een update van homeDNA. Volg ons ook op LinkedIn om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen.