Relevante artikelen
Nieuws en updates
Update juni 2019
11 juni 2019

Update juni 2019

Voortdurend kijken we, samen met onze gebruikers, hoe homeDNA nog beter kan. Voor de ontwikkeling van geheel nieuwe functionaliteiten gaan we met hen om de tafel om in kaart te brengen wat er nodig is op welk moment. Kleine wijzigingen of verbeteringen overleggen we en voeren we door in onze maandelijkse updates. Gebruikers worden hier altijd bij betrokken en uitgebreid over geïnformeerd. Ook deze maand barst onze update weer van de kleinere en grotere optimalisaties. We zetten er weer een aantal op een rij per module.

Altijd zicht op de verkoopstand

Ook via de kavelkaart in je website zie je vanaf nu altijd de meest actuele verkoopstand. Bovendien kun je via het verkoopoverzicht in één oogopslag de volledige historie van een bouwnummer bekijken.

Eenvoudiger maatwerk bestellen, bevestigen en ondertekenen

Bij het bestellen van koperskeuzes en maatwerk voor een woning in onze module Kopersbegeleiding, gaan kopers niet over één nacht ijs. Soms wordt er heel wat heen en weer gemaild voordat alles definitief naar wens is. Ook de bijlagen bij een bestellijst kunnen apart ondertekend worden. Daarnaast is het mogelijk om complexe koperskeuzes zoals bijvoorbeeld een aanbouw of een keuken te voorzien van meerdere bijlagen. Gebruik je het woningdossier vooral als naslagwerk en heeft de klant een bestellijst handmatig ondertekend? Je zet de bestellijst met één druk op de knop handmatig op “ondertekend”.

Grip op het verloop van kwaliteitsmeldingen

In de module Bouwkwaliteit kun je vanaf nu ook de e-mailhistorie van meldingen en reminders inzien. Zo weet je precies wat én met wie er al over een bepaalde melding gecommuniceerd is.

Meer gemak en informatie in de module Service & Onderhoud

In deze update zijn er een aantal nieuwe functionaliteiten en verbeteringen toegevoegd in de Service App. Je kunt vanaf nu vooraf een vaste behandelaar invullen voor servicemeldingen in een bepaald project. Wanneer een bewoner een reparatieverzoek aanmaakt, wordt deze behandelaar automatisch aan het verzoek gekoppeld. Ook kan het benodigde materiaal en materieel worden toegevoegd aan het systeem, en geselecteerd worden door de vakman of uitvoerder in de app.


Ben je gebruiker en heb je nog vragen over de nieuwe functies? Ons supportteam staat voor je klaar via mail of telefoon. Nog geen gebruiker, maar wel nieuwsgierig? We komen graag vrijblijvend langs om kennis te maken.