Relevante artikelen
Nieuws en updates
Update september 2018
11 september 2018

Update september 2018

Nu de sector na de bouwvak weer volop aan de slag is, zijn verbeterde functionaliteiten meer dan welkom. Op 11 september heeft homeDNA daarom weer de maandelijkse update ondervonden waarbij diverse functies zijn geïmplementeerd. Ditmaal volop ontwikkelingen die bruikbaar zijn in alle modules. Zowel verkoopmanagers en -medewerkers als uitvoerders en kopers- of bewonersbegeleiders kunnen de nieuwe toepassingen in homeDNA gebruiken in hun werkzaamheden.

Projectlocaties op de kaart

Heb je in homeDNA de adresgegevens van het project ingevoerd, of eventueel de coördinaten van de locatie, dan kun je het project op een algemene locatiekaart plaatsen. Je kunt daarmee op één digitale kaart al je projecten weergeven en dus zien in welke regio's je voornamelijk actief bent. Bij de kaart zijn filters beschikbaar, zodat je op de kaart ook alleen de projecten kunt raadplegen die bijvoorbeeld in verkoop of in onderhoud zijn. Tevens kun je onderscheid maken in soort projecten, denk aan nieuwbouw of transformaties. Met deze handige tool heb je beter inzicht in je afzetgebieden.

Checklijsten per bouwnummer te raadplegen

Vaak moeten checklijsten of opnamelijsten bij ieder bouwnummer/adres een keer, en soms een aantal keer, zijn afgenomen. Met het nieuwe onderdeel in de rapportage Checklijsten kun je nu gemakkelijker nalopen of je alle checklijsten bij een bouwnummer of adres hebt gehad. Makkelijk tijdens het controleren en wel zo prettig voor de verantwoording naar een borger! Je kunt de rapportage zowel gebruiken tijdens de realisatie, voor bouwkwaliteit en veiligheid, als tijdens een renovatie met warme of technische opnames. 

Contactmomenten op een rij

Bij iedere klant in een project werden contactmomenten al geregistreerd en opgeslagen. De weergave van de contactmomenten heeft echter een verbeterslag doorgemaakt. Je ziet nu duidelijker het verloop van de contactmomenten, zodat je bijvoorbeeld de reactie van de klant op een marketingactie beter kunt aflezen. Heeft de klant bijvoorbeeld binnen drie dagen de enquête ingevuld zoals gevraagd in de nieuwsbrief? Ook zijn details van het contactmoment nu accurater in te zien.

Afspraken slim inplannen

Met de handige agendatool in het woningdossier kunnen klanten zelfstandig afspraken inplannen in de agenda van de contactpersoon, door te kiezen uit één van de beschikbare afspraakmogelijkheden. Om de klant hierbij te helpen, is er een slimme combineerfunctie geïntroduceerd. De klant kan hiermee zoeken naar een dag waarop meerdere afspraken zijn in te plannen. Dat is handig als de klant bijvoorbeeld langs diverse showrooms wil. Een prettige functie voor jouw klanten!

De volgende update vindt plaats op dinsdag 9 oktober.