Hét integrale systeem voor alle klant- en kwaliteitsprocessen

Maar liefst 25 jaar ervaring en expertise in de vastgoedsector... zo is homeDNA is ontstaan! Het uitgangspunt hierbij is kort maar krachtig: "Contact met de klant en samenwerking tussen alle betrokken partijen kan veel eenvoudiger en efficiënter in het digitale tijdperk." Door onze gebruikersgroei en maandelijkse software-updates is homeDNA uitgegroeid tot hét integrale systeem voor alle klant- en kwaliteitsprocessen in de bouw. Uniek is het brede scala aan koppelingen met bestaande pakketten dat homeDNA biedt. Hierdoor kunnen onze gebruikers hun eigen werkwijze aanhouden. We hebben natuurlijk alle koppelingen met de veelgebruikte pakketten in de markt, waaronder KYP, KRAAN Kopersbeheer, Het Nieuwbouw Platform en Microsoft Dynamics NAV. Maar wist je ook dat wij de eerste marktpartij waren die koppelde met Woningborg begin 2020?

Jouw koper staat centraal

De ruggengraat van homeDNA is het online woningdossier. Per pand en per klant kunnen de gemachtigden alle data in dit dossier raadplegen. Het dossier wordt opgebouwd door de vijf modules van homeDNA en bijhorende apps. Deze beslaan het complete bouw- en ontwikkelproces, zodat je niets anders meer nodig hebt. Dit betekent een naadloze ervaring voor de koper en een efficiënt proces voor de organisatie en haar partners.
Voor iedere fase van een project is er een module of app

Onze drie geboden

Van gebruikers, voor gebruikers.

Gebruikerservaringen vormen onze inspiratiebron. Zo vertalen wij praktijksituaties naar oplossingen en blijft homeDNA actueel. Alle gebruikers profiteren van elkaars inbreng en ideeën. Als gebruiker hoor je iedere maand welke optimalisatie er is doorgevoerd.

Ontzorgen tijdens implementatie en daarna.

Wanneer je start met homeDNA, helpen wij je de overstap te maken, door het vullen van projecten en het geven van trainingen. Daarnaast is er een uitgebreide handleiding met video’s. Ook na implementatie staan wij voor je klaar. Wij zijn pas tevreden als jij het bent.

Online efficiëntie én persoonlijk contact

Digitale oplossingen bevorderen persoonlijk klantcontact en een goede onderlinge communicatie. Door goede informatie weet iedereen de stand van zaken en de nieuwe actiepunten. Daardoor heb je meer tijd voor kwalitatief klantcontact en interne optimalisatie.

Wij helpen jou vooruit

Vivian de Zwart

Vivian de Zwart

Supportmedewerker
Ellenoor van der Knaap

Ellenoor van der Knaap

Supportmedewerker
Eileen van Galen

Eileen van Galen

Implementatie en ontwikkeling
Christiaan Vlieg

Christiaan Vlieg

Supportmedewerker
Susan van Beek

Susan van Beek

Directeur / Commercie
Max Mahler

Max Mahler

Ontwerp
Bart Jansen

Bart Jansen

Technische partner
Sjoerd Loeve

Sjoerd Loeve

Lead developer
Ruben de Vos

Ruben de Vos

Developer
Sal van Naarden

Sal van Naarden

Developer
Wil jij ons team
komen versterken?
Neem dan contact
met ons op!

Wij lopen voorop in veelgebruikte koppelingen

           
DisclaimerPrivacy PolicyDeveloped by U-Lab