Hét online woningdossier met meerwaarde voor alle betrokkenen

HomeDNA is bedacht vanuit ruim 25 jaar ervaring en expertise in de vastgoedsector en het idee dat contact met de klant en samenwerking tussen alle betrokken partijen eenvoudiger en efficiënter moest kunnen in het digitale tijdperk. In de loop der tijd zijn de mogelijkheden voor online software behoorlijk uitgebreid en homeDNA groeit hierin mee. We zoeken ook naar aansluiting met andere pakketten, zodat onze gebruikers prettig kunnen werken met hun eigen combinatie van digitale oplossingen. Wij koppelen onder andere met Het Nieuwbouw Platform, WordPress, DigiOffice, Kraan Bouwsoftware en Microsoft Dynamics AX. Momenteel werken we aan BIM-integratie en zorgen wij dat ons systeem de Wet Kwaliteitsborging optimaal faciliteert. Onze visie is en blijft: digitale middelen met oog voor de klant en de organisatie zijn een meerwaarde voor iedereen.

De koper centraal

De ruggengraat van homeDNA is het online woningdossier, waardoor alle betrokkenen de gegevens per pand en per klant kunnen raadplegen. De modules en apps bieden een compleet scala voor alle 4 fases van het bouw- en ontwikkelproces. Iedere betrokkene heeft de functionaliteiten en informatie die voor hem/haar van belang is. Het doel is een plezierige klantreis met optimaal resultaat voor de koper, en een efficiënt proces voor de organisatie en partners. De modules en apps kunnen afzonderlijk of in combinatie worden ingezet.
Voor iedere fase van een project is er een module of app

Principes en idealen

Van gebruikers, voor gebruikers.

Gebruikerservaringen vormen onze inspiratiebron. Zo vertalen wij praktijksituaties naar oplossingen en blijft homeDNA actueel. Alle gebruikers profiteren van elkaars inbreng en ideeën. Als gebruiker hoor je iedere maand welke optimalisatie er is doorgevoerd.

Ontzorgen tijdens implementatie en daarna.

Wanneer je start met homeDNA, helpen wij je de overstap te maken, door het vullen van projecten en het geven van trainingen. Daarnaast is er een uitgebreide handleiding met video’s. Ook na implementatie staan wij voor je klaar. Wij zijn pas tevreden als jij het bent.

Online efficiëntie én persoonlijk contact

Digitale oplossingen bevorderen persoonlijk klantcontact en een goede onderlinge communicatie. Door goede informatie weet iedereen de stand van zaken en de nieuwe actiepunten. Daardoor heb je meer tijd voor kwalitatief klantcontact en interne optimalisatie.

Ons kernteam

Vivian de Zwart

Vivian de Zwart

Helpdesk
Ellenoor van der Knaap

Ellenoor van der Knaap

Helpdesk
Eileen van Galen

Eileen van Galen

Implementatie en ontwikkeling
May Blanken

May Blanken

Marketing en communicatie
Linda Voormolen

Linda Voormolen

Tekst en SEO
Max Mahler

Max Mahler

Ontwerp
Susan van Beek

Susan van Beek

Directeur / Commercie
Bart Jansen

Bart Jansen

Technische partner
Sjoerd Loeve

Sjoerd Loeve

Lead developer
Ruben de Vos

Ruben de Vos

Developer
Martijn Moes

Martijn Moes

Developer
Sal van Naarden

Sal van Naarden

Developer
Wil jij ons team
komen versterken?
Neem dan contact
met ons op!

Een selectie van onze koppelingen, partners en lidmaatschappen

          
DisclaimerPrivacy PolicyDeveloped by U-Lab