Veelgestelde vragen

Waar kan ik een demo/presentatie aanvragen?

Een demo/presentatie is aan te vragen via ons contactformulier. Wij maken dan graag een afspraak om je de mogelijkheden van het systeem te laten zien en je vragen te beantwoorden. Daarna kun je zelf ook in een testomgeving aan de slag met het ontdekken van de functionaliteiten.

Is er ook een handleiding van de software?

De handleiding is bereikbaar vanuit het systeem zelf en wordt voortdurend geactualiseerd. Kom je er toch niet uit? Wij helpen je graag. Je kunt tijdens kantooruren altijd bij onze helpdesk terecht voor vragen.

Is er een proefperiode mogelijk?

Een pilot met een enkel project tegen een aantrekkelijk introductietarief behoort tot de mogelijkheden. Graag maken we een afspraak met je om de mogelijkheden te bespreken.

Wat zijn de kosten?

De kosten van homeDNA worden berekend aan de hand van de hoeveelheid modules en de hoeveelheid woningen per jaar. De looptijd van een licentie is één jaar. Voor een concrete prijsopgaaf gaan wij graag met je om de tafel, zodat wij een correcte inschatting kunnen maken van de kosten.

Krijg ik hulp bij het starten met een eerste project?

Vanzelfsprekend krijg je hulp bij de implementatie. Het team helpt je bij het vullen van het eerste project. Ook kunnen wij trainingen verzorgen voor grotere groepen medewerkers en partners.

Wanneer zijn jullie open/bereikbaar voor vragen?

Tijdens kantooruren kun je ons team altijd benaderen met vragen. Wij bieden ondersteuning via onze helpdesk, telefonisch en per e-mail.

Hoe groot is de database van homeDNA?

De hoeveelheid opslag is in principe onbeperkt. Wij monitoren de benodigde opslagcapaciteit en anticiperen op toekomstig gebruik

Wat gebeurt er met mijn projectgegevens als ik besluit mijn licentie niet te verlengen?

In dat geval maken wij in overleg een afspraak. Dit kan betekenen dat gegevens (digitaal) worden overgedragen of nog een bepaalde tijd online beschikbaar blijven.

Hoe lang blijven de gegevens bewaard?

Gegevens zijn in principe onbeperkt te bewaren, zolang homeDNA wordt afgenomen.

Hoe worden wij op de hoogte gehouden van ontwikkelingen aan het systeem?

Alle gebruikers ontvangen maandelijkse nieuwsbrieven over updates. Ook besteden wij aandacht aan updates en innovaties via het nieuws op de website en via social media.

Waar wordt de data opgeslagen?

Alle data in homeDNA wordt op een beveiligde, dedicated server opgeslagen bij een gespecialiseerd hostingbedrijf. 

Kan homeDNA gekoppeld worden aan andere applicaties?

HomeDNA koppelt met diverse andere systemen. Voorbeelden zijn Het Nieuwbouw Platform, WordPress, DigiOffice, Kraan Bouwsoftware, Microsoft Dynamics AX en 4PS (nog in ontwikkeling). Via bekende bestandsformaten zoals XML kunnen gegevens worden uitgewisseld. 

Maatwerk voor een koppeling met andere systemen is uiteraard altijd bespreekbaar.

Of stel uw vraag aan ons

Staat uw vraag er niet bij? Bel dan met de medewerkers van homeDNA of gebruik het contactformulier. Wij zijn u graag van dienst!
010-450 63 56info@homedna.nl
Developed by U-Lab