Veelgestelde vragen

Zijn de apps inbegrepen bij de licenties van de modules?

De apps zelf zijn inbegrepen bij de licenties van de modules.

Heb ik wifi nodig om een melding te maken met de Bouwkwaliteit App?

In principe is er geen wifi of mobiele internetverbinding nodig om een melding aan te maken via de apps. Wel is het zo dat de melding pas wordt verzonden op het moment dat je weer een mobiele internetverbinding of contact met een wifinetwerk hebt.

Zijn de apps ook los verkrijgbaar?

Nee, de apps zijn onderdeel van de modules. Ze wisselen de gegevens uit met de webapplicatie, dus die is benodigd om de gegevens uit de apps verder te kunnen verwerken en rapporteren.

Wie kunnen er gebruik maken van de apps?

Bepaalde gebruikersgroepen die ook toegang hebben tot de projecten, hebben eveneens toegang tot de apps.

Kan ik een suggestie voor een app doen?

Wij staan altijd open voor tips, ideeën voor innovatie en optimalisatie. Wel kijken wij daarbij altijd naar het belang voor andere gebruikers. Wanneer wij denken dat een bepaald idee een verbetering betekent voor onze gebruikers, nemen wij dit mee. Ook ideeën voor geheel nieuwe apps en toepassingen zijn van harte welkom. 

Hoe werkt de uitwisseling tussen de apps en de webomgeving?

De gegevens tussen de apps en de webomgeving worden gesynchroniseerd. Daarbij zijn de gegevens van de webomgeving leidend.

Of stel je vraag aan ons

Staat je vraag er niet bij? Bel dan met de medewerkers van homeDNA of gebruik het contactformulier. Wij zijn je graag van dienst!
010-450 63 56info@homedna.nl
DisclaimerPrivacy PolicyDeveloped by U-Lab