De module Service & Onderhoud kan aanvullend op de module Verkoop en/of Kopersbegeleiding worden gebruikt, maar ook zelfstandig worden ingezet. De servicefase is bij uitstek een periode waarin een blijvende indruk wordt achtergelaten bij de klant. Met heldere procedures voor de klant, de eigen organisatie en partners zoals leveranciers, kunnen reparatiemeldingen snel worden afgehandeld. Doordat alle gegevens in één systeem worden geregistreerd, signaleer je tijdig terugkerende knelpunten. Dat maakt sturen op kwaliteit en klanttevredenheid eenvoudiger en efficiënter.
De module Service & Onderhoud is ook geschikt voor woningcorporaties: opnames, servicemeldingen en rapportages zijn volledig geïntegreerd. Regulier onderhoud kan zo gestroomlijnd worden aangepakt. Huurders of complexbeheerders krijgen een eigen online dossier waarmee zij reparatiemeldingen kunnen doen en de status van meldingen kunnen volgen. De serviceafdeling kan meldingen inplannen bij vaste vakmensen of uitzetten bij leveranciers. Daarnaast kan er gewerkt worden met de Service App, zodat monteurs op locatie digitaal een werkbon kunnen invullen. Alle gegevens met betrekking tot reparatiemeldingen zijn beschikbaar in heldere overzichtsrapportages.