28 juni 2021
Mocht de organisatie tijdens de bouwvak een paar weken geheel haar deuren sluiten, of moet ze met een kleinere bezetting doen, dan is het belangrijk om je klanten hier goed over te informeren. Met de functionaliteiten van homeDNA zorg je ervoor dat je klanten tijdig zijn geïnformeerd en jij voorbereid de bouwvak in kunt gaan!
Woningdossier bouwvak proof
Het online woningdossier is een waardevol instrument voor kopers/huurders en kopersbegeleiders. Voor de klant vormt het woningdossier een medium voor informatie, communicatie en uiteraard ook voorpret.
Wanneer je voor een langere tijd niet aanwezig bent, is het gebruikelijk om je klanten hierover te informeren. Zij kunnen anders onnodig met diverse vragen blijven rondlopen. Doordat iedere klant een woningdossier heeft, kun je met homeDNA eenvoudig je out-of-office verwerken in het dossier. Je bereikt op deze manier alle klanten in één keer en de klanten kunnen dan altijd op een vaste plek de informatie terugvinden.
Om de klanten een duidelijk beeld te geven van de bedrijfsplannen rondom de bouwvak, kun je een nieuwe welkomstpagina aanmaken met daarop alle informatie. Het is namelijk mogelijk om een klant direct na inloggen op deze pagina te verwelkomen.
Tijdlijn
Om in één oogopslag duidelijk te maken wat er tijdens de bouwvakdagen speelt is het ook mogelijk om gebruik te maken van een tijdlijn. Op deze manier weten de klanten exact welke vakantieperiode er wordt gehanteerd.
Nieuwsbericht / nieuwsbrief
Een nieuwe tekstpagina is een goede mogelijkheid, maar je kunt ook een nieuwsbericht maken. Dit is een kort nieuwsitem die klanten kunnen raadplegen via het woningdossier.
Naast dat je in het woningdossier de bouwvak aankondigt, kan dit ook in een nieuwsbrief. Stuur een nieuwsbrief met bijvoorbeeld een zomergroet. Hier kan de datum van de periode dat jullie gesloten zijn gecommuniceerd worden met eventuele noodnummers die ze kunnen bellen.
Overal te gebruiken
In de vakantieperioden biedt het overal kunnen inloggen in homeDNA voordelen. Mocht je onverhoopt toch moeten inloggen, dan kan dat. Op een tablet of een iPad kun je ook inloggen en gebruikmaken van het systeem. Ben je bijvoorbeeld nieuwsgierig naar de voortgang van de makelaar, of de bestellingen van kopers, dan biedt homeDNA functies die je met een snelle blik op de hoogte brengen van de stand van zaken. Het persoonlijke dashboard van je account kun je bijvoorbeeld instellen met beknopte rapportages. Alle functies zijn tevens een directe link naar het betreffende onderdeel in homeDNA waar je de uitgebreide informatie kunt vinden.
Zijn er vragen over bovenstaande tips? Of ben je benieuwd hoe jij dit kunt inzetten op eigen projecten? Neem contact op met de helpdesk. Zij kunnen je persoonlijk meer uitleg geven over de mogelijkheden. Alvast een fijne vakantie gewenst!
E | info@homedna.nl T | 010 – 450 63 56
ECI | HomeDNA
Philipsstraat 9
3833 LC Leusden
Telefoon: 088 – 6363950
E-mail: info@homedna.nl
Wil je op de hoogte gehouden worden? Laat dan hier uw e-mailadres achter.