De digitalisering heeft het bedrijfsleven volop bereikt. Ook de bouwsector, maar daar zien we wel regelmatig voorzichtigheid als het gaat om de keuze voor een digitaal pakket. Niet vreemd, want software is onderdeel van de basis van je proces. Dat moet dus goed zitten! Tevens is starten met een nieuw of ander pakket ook een investering van tijd en het kortstondig inleveren van routine en gemak. Het kost even om een andere aanpak eigen te maken. Op termijn verdient het zich echter ruimschoots terug.
Wil je wel digitaliseren of nu eens een pakket waar je echt jarenlang mee vooruit kan, maar zie je op tegen de implementatieperiode? Bij homeDNA sta je er niet alleen voor. Wij bieden de service die je nodig hebt. Onze speciaal aangestelde helpdesk is goed bereikbaar, vriendelijk en ervaren als het gaat om gebruikersvragen. Ook op afstand kunnen ze jou door het systeem loodsen en je bijstaan bij je werkzaamheden.
Een extra medewerker erbij
Wij beschouwen ons als de extra medewerker van jouw organisatie. Communiceren doen we als vakkundige vrienden en we werken met je samen als collega’s. Wij staan achter jouw werkproces en helpen mee om je doelen te behalen.
Uitstekende telefonische bereikbaarheid
Bel je naar het telefoonnummer van homeDNA, dan krijg je direct onze helpdesk aan de lijn. Je kunt je vraag dus meteen stellen aan de betreffende medewerker. Omdat hij/zij met jou mee kan kijken in het systeem, kun je ook laten zien waar je vraag precies over gaat. Dit maakt het gesprek gemakkelijker. Je kunt telefonisch contact opnemen voor zowel vragen als opmerkingen en verzoeken. We zijn juist blij met de ervaringen van gebruikers en gebruiken deze voor ontwikkelingen aan het systeem. Als aanvulling op onze telefonische helpdesk is er een uitgebreide handleiding over de functionaliteiten online beschikbaar. Daarmee kun je je op je gemak verder in de functionaliteiten verdiepen. Indien je gebruik maakt van een van onze koppelingen en wij je vraag niet direct kunnen beantwoorden, omdat we de partner nodig hebben, dan nemen wij het contact zoveel mogelijk van je over. We ontzorgen daar graag in.
Snel een reactie per e-mail
Je kunt ook contact opnemen met de helpdesk via een speciaal e-mailadres: info@homedna.nl. Wij garanderen dat je bij het versturen van een e-mail dezelfde dag nog reactie krijgt! Bij meerdere korte vragen adviseren we zelfs om niet te bellen, maar een e-mail te sturen. Je ontvangt de uitleg dan schriftelijk en kan deze gemakkelijk weer raadplegen wanneer nodig.
Kleine klusjes, grote klusjes
Heb je hulp nodig bij een kleine klus, bijvoorbeeld voor het aanpassen van de gegevens bij één bouwnummer of klant, dan helpt de helpdesk je hier graag bij. Vaak is het verhelderend en kun je zelfstandig verder als je een goed voorbeeld hebt. Indien de klusjes groter worden, zoals het invoeren van de gegevens van een heel project of het aanmaken van een volledig inschrijfformulier, dan kun je gebruik maken van onze aanvullende dienst. Tegen tarief kun je ons inzetten voor diverse taken in homeDNA. Hulp bij eerste projecten maakt onderdeel uit van de implementatie en is daarmee altijd kosteloos.
Laat je keuze voor een digitaal pakket niet leiden door angst. Samen komen we eruit en gaan we ervoor zorgen dat je lekker met het systeem werkt! Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent.