26 april 2019
Prettig klantcontact en handige functionaliteiten voor woonconsumenten vormen één van de pijlers onder ons systeem. HomeDNA biedt in verschillende fases van het ontwikkel- en realisatieproces en tijdens de garantieperiode diverse functies die houvast en plezier bieden voor klanten. “De klant is koning” als uitgangspunt wordt hiermee een aantoonbaar onderdeel van het “DNA” van je verkoop- en realisatieproces en dus de klantreis.
Met ons online woningdossier rol je moeiteloos de rode loper uit voor iedere geïnteresseerde, koper of bewoner: we geven je graag enkele voorbeelden van onze bijzondere functies voor klanten.
Een nieuwbouwwoning kopen of de renovatie van een woning is voor veruit de meeste mensen geen alledaagse gebeurtenis. Een dergelijke grote aankoop vraagt van hun kant om veel vertrouwen. Hoewel je in tijden van hoogconjunctuur wellicht meer dan genoeg kopers kunt vinden, is het uiteraard in iedere periode belangrijk om zorgvuldig met geïnteresseerden, kopers of bewoners om te gaan. Een goede indruk beklijft en draagt bij aan positieve associaties van woonconsumenten met je bedrijf.
In ons systeem spelen het woningdossier en de Mijn Huis App een belangrijke rol als schakel tussen de woonconsument en je organisatie. Duidelijk, aantrekkelijk en laagdrempelig communiceren met de klant is niet alleen heel prettig voor de klant, maar bespaart ook tijd, doordat mensen alle informatie onder handbereik hebben. Daardoor wordt het ook eenvoudiger om de werkzaamheden binnen je organisatie structureren en verder te stroomlijnen.
ECI | HomeDNA
Philipsstraat 9
3833 LC Leusden
Telefoon: 088 – 6363950
E-mail: rhc-eu-info@ecisolutions.com
Wil je op de hoogte gehouden worden? Laat dan hier uw e-mailadres achter.