13 december 2022
Vandaag heeft de laatste update van het jaar 2022 plaatsgevonden. Dit uiteraard aan de hand van de ervaringen van onze gebruikers en onze eigen ideeën. Hierdoor kunnen onze gebruikers nog prettiger werken met het systeem.
Voor de module Kopersbegeleiding zijn er weer een aantal mooie functionaliteiten toegevoegd.
Opties in winkelwagen
Klanten kunnen via hun eigen persoonlijke online woningdossier opties in hun winkelwagen plaatsen. Dit wordt erg goed gebruikt, alleen merken we toch dat klanten steeds vaker vergeten om de opties goed te keuren. Om ervoor te zorgen dat de kopers- en bewonersbegeleiders inzichtelijk hebben bij welke klanten dit zo is, hebben we het volgende aangepast:
Functie ‘Bestellingen aanpassen’ uitgebreid
Het is al mogelijk om in één keer meerdere bestellingen aan te passen wat betreft de status. Hier is nog een mooie mogelijkheid aan toegevoegd! Je kunt vanaf nu kiezen voor de optie ‘Toevoegen aan KAO’. Zo kun je meerdere bestelregels in één keer aan de ‘Prijs opgenomen in KAO’ koppelen.
HomeDNA is een integraal systeem en om ervoor te zorgen dat de modules zo goed mogelijk op elkaar aansluiten is er weer een hele mooie functionaliteit toegevoegd aan de module Service & Onderhoud!
Meterkastlijst opties koppelen aan een reparatieverzoek
Vanaf nu is het namelijk mogelijk om meterkastlijst opties te koppelen aan een reparatieverzoek. De regel ‘Gekoppeld product’is toegevoegd aan de reparaties. Hier kun je zoeken op definitieve producten die op de bestellijst van de klant staan. Op deze manier hebben we weer een erg mooie aansluiting met de module Kopersbegeleiding gevonden en zorgt het ervoor dat je kunt zien welke onderdelen zorgen voor reparatieverzoeken. Let op! Wanneer je geen gebruik maakt van de module Kopersbegeleiding, dan wordt dit ook niet getoond bij de reparaties.
Renovatie App producten zonder prijzen tonen
De bestellingen in de Renovatie App zorgen ervoor dat je weet hoeveel kosten jullie hebben gedraaid op een bepaald project. De verkoopprijs is erg belangrijk, maar mag niet inzichtelijk zijn voor de vakman welke de app gebruikt. Daarom is de regel ‘Prijzen tonen in Renovatie App’ toegevoegd. Zodra deze op ‘Ja’ staat worden alle prijzen in de Renovatie App getoond als n.t.b. Deze staat standaard op ‘Ja’.
Zodra er via beheer is aangegeven dat de prijzen niet getoond mogen worden, dan wordt de instelling via Project > Woningdossier > Homeconfigurator ‘Toon prijzen’ automatisch aangepast naar ‘Nee’.
De eerstvolgende update staat gepland voor in het nieuwe jaar! We houden je dinsdag 10 januari graag weer op de hoogte.
ECI | HomeDNA
Philipsstraat 9
3833 LC Leusden
Telefoon: 088 – 6363950
E-mail: info@homedna.nl
Wil je op de hoogte gehouden worden? Laat dan hier uw e-mailadres achter.