30 oktober 2017
Het idee voor homeDNA is in eerste instantie ontstaan vanuit de behoefte om de verkoop en kopersbegeleiding van nieuwbouwwoningen te faciliteren. Later volgde ook de servicemodule, en daarna werd ons systeem ook uitgebreid met apps. Vanuit organisaties die homeDNA al gebruikten op nieuwbouwprojecten, kwam de vraag om het systeem ook in te zetten tijdens renovatieprojecten. Tegenwoordig wordt homeDNA veelvuldig gebruikt tijdens diverse renovaties en groot onderhoud projecten.
Voor groot onderhoud in een bewoond complex is het belangrijk om goed contact te onderhouden met de bewoners. Zijn er e-mailadressen bekend van bewoners bij de eigenaar van het complex? Dan is het mogelijk om een heldere nieuwsbrief samen te stellen om bewoners op de hoogte te brengen. Door bewoners goed te informeren over de gang van zaken, worden zij niet overvallen door eventuele overlast. Vervolgens kan homeDNA ook worden gebruikt na de oplevering van het groot onderhoudsproject voor service- en garantiemeldingen. In deze fase kan eventueel het woningdossier voor worden gebruikt, en/of de Mijn Huis App. De historie van het renovatieproject, eventueel per bouwnummer, blijft dan volledig inzichtelijk. Dat is niet alleen prettig voor de bewoner, maar ook voor de serviceafdeling. Daarnaast is het mogelijk om enquêtes af te nemen ter evaluatie.
ECI | HomeDNA
Philipsstraat 9
3833 LC Leusden
Telefoon: 088 – 6363950
E-mail: info@homedna.nl
Wil je op de hoogte gehouden worden? Laat dan hier uw e-mailadres achter.