09 augustus 2022
Tijdens de bouwvak zorgen wij er ook voor dat homeDNA nog slimmer en makkelijker wordt! Er zijn weer een aantal mooie functionaliteiten toegevoegd.
Status bestelling in één keer wijzigen
Voorheen was het mogelijk om via de betaalstatus de bestelde opties definitief te maken. Vanaf nu is het hoofdstuk gewijzigd naar ‘Bestelling aanpassen’. De vraag was er namelijk of bestelregels in één keer van status gewijzigd kunnen worden, bijvoorbeeld van ‘Besteld’ naar ‘Goedgekeurd’ of ‘Besteld’ naar ‘Definitief’. Dat kan! Kies bij de ‘Van status’ en ‘Naar status’ welke statussen je wilt aanpassen. De bestellingen die deze statussen hebben worden vervolgens automatisch voor je gefilterd. Ook kun je in één keer aangeven of de opties al op de plattegrond verwerkt zijn.
Datum handmatige ondertekening
Via de onderteken historie van een bestelling kun je ervoor kiezen of een bestelling handmatig is ondertekend ja of nee. Indien je ‘Ja’ gekozen hebt, dan is er vanaf nu ook de mogelijkheid om de datum in te vullen.
Bestelregel afgekeurd notitie toevoegen
Zodra een bestelregel wordt afgekeurd heb je alsnog de mogelijkheid om een notitie toe te voegen. Hierin kan aangegeven worden waarom de optie is afgekeurd.
Per melding een verantwoordelijke koppelen is verleden tijd!
Via het hoofdstuk Meldingen > Meldingen aanpassen was het al mogelijk om een verantwoordelijke en een status aan te passen. Vanaf nu kun je ook een verantwoordelijke koppelen. Let op! Na het kiezen van deze actie komen alleen meldingen in de tabel omhoog waar nog geen verantwoordelijke aan gekoppeld is. Na het selecteren van de verantwoordelijke kun je kiezen voor een stabu. Daarna kun je de meldingen selecteren en opslaan.
Reparatie vragenpad aan stabu koppelen
Als een klant een reparatie vragenpad moet invullen zie je netjes welk pad ze hebben doorlopen. Vanaf nu kan de stabu gelijk ingevuld zijn, zodra het reparatieverzoek binnenkomt. We hebben er namelijk voor gezorgd dat wanneer jij een nieuwe vraag toevoegt, je de mogelijkheid hebt om de vraag aan een stabu te koppelen. Mocht een klant eindigen bij die ingestelde vraag, dan wordt de stabu automatisch ingevuld en aan het nieuwe reparatieverzoek gekoppeld.
De eerst volgende update staat gepland op dinsdag 13 september. We houden je dan graag weer op de hoogte! Benieuwd naar de update van juli? Lees hier de update van juli.
ECI | HomeDNA
Philipsstraat 9
3833 LC Leusden
Telefoon: 088 – 6363950
E-mail: rhc-eu-info@ecisolutions.com
Wil je op de hoogte gehouden worden? Laat dan hier uw e-mailadres achter.