In de snel evoluerende wereld van de bouwsector wordt het steeds duidelijker dat klanten de ware ambassadeurs zijn voor bouwbedrijven. Om deze essentiële relatie te versterken, introduceert ECI | HomeDNA, toonaangevend in bouwdiensten, de Service & Onderhoud module – een revolutionaire stap om reparaties en onderhoudsactiviteiten moeiteloos en effectief af te handelen.
Verbeterde Klantcommunicatie met Service & Onderhoud
Dankzij deze innovatieve module hebben klanten nu de macht om reparatieverzoeken eenvoudig in te dienen en de voortgang ervan nauwlettend te volgen via het gebruiksvriendelijke woningdossier. Het stelt de serviceafdeling in staat om meldingen snel in te plannen bij vertrouwde vakmensen of uit te besteden aan geselecteerde leveranciers met slechts enkele muisklikken. Hierdoor wordt niet alleen het proces gestroomlijnd, maar ook de klanttevredenheid aanzienlijk verhoogd.
Optimaliseer garantiefase voor Duurzame Klantrelaties
De garantiefase, cruciaal voor het algehele gevoel dat klanten aan het bouwproces overhouden, staat centraal in de module Service & Onderhoud. Verder is het snel en doeltreffend afhandelen van servicemeldingen is van vitaal belang. Wil jij weten hoe je dit kunt bereiken?
Om bouwbedrijven te helpen deze cruciale fase met succes te doorlopen, biedt ECI | HomeDNA een gratis Whitepaper aan! Het document belicht effectieve strategieën om servicemeldingen op een snelle en doeltreffende manier af te handelen, waardoor de klanttevredenheid en bedrijfsprestaties worden geoptimaliseerd.
Aarzel niet! Je hebt niks te verliezen… Download vandaag nog de gratis Whitepaper en begin het jaar goed!